Μπιφτέκια γαλοπούλας με βραστά λαχανικά (πατάτα, κολοκύθια, καρότα και μπρόκολο)

Υγεία και νοστιμιά στο πιάτο σας.

Μπιφτέκια γαλοπούλας με βραστά λαχανικά (πατάτα, κολοκύθια, καρότα και μπρόκολο)

Ένα γεύμα με πολλά συστατικά υψηλής θρεπτικής αξίας. Μέσα του, ένας πλούτος βιταμινών, ιχνοστοιχείων και μετάλλων. Σημαντική η παρουσία της ρίγανης η οποία περιέχει δύο είδη αιθέριων ελαίων τα οποία έχει βρεθεί ότι βοηθάνε την λειτουργία του οργανισμού.

Περιέχει κιμά γαλοπούλας. Η γαλοπούλα  περιέχει μέσα αποτελεί ένα τρόφιμο το οποίο είναι πλούσιο σε σημαντικά αμινοξέα, τα οποία απαιτούνται για την σωματική υγεία. Περιέχει πολλές βιταμίνες του συμπλέγματος Β, σίδηρο και φώσφορο. Η πατάτα που περιέχει το τρόφιμο επίσης σημαντικής σημασίας, αφού η πατάτα περιέχει σημαντικές ποσότητες σύνθετων υδατανθράκων. Επίσης έχει σημαντική ποσότητα βιταμίνης C, και καλίου. Το κολοκύθι που υπάρχει στο γεύμα είναι ιδιαίτερα σημαντικό τρόφιμο αφού έχει βρεθεί ότι η κατανάλωση του συμβάλει στην αντιμετώπιση του άσθματος καθώς περιέχει Βιταμίνη C, οποία αποτελεί ισχυρό αντιοξειδωτικό, και έχει αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες.  Το καρότο είναι πλούσιο σε βήτα καροτίνη, ουσία που αποτελεί ισχυρό αντιοξειδωτικό και εξαιρετικά αποτελεσματικό στην άμυνα του οργανισμού απέναντι σε περιπτώσεις καρκίνου. Επίσης συμβάλει στην πρόληψη εγκεφαλικών επεισοδίων και καρδιακών νοσημάτων. Επιπλέον θρεπτικά συστατικά που παρέχονται στο ανθρώπινο σώμα από το καρότο είναι ποσότητες βιταμίνης Κ, C, Β6, σιδήρου και  καλίου. Ο μαϊντανός που έχει μέσα από το φαγητό του προσδίδει μία αντιοξειδωτική ικανότητα καθώς και βιταμίνες Α και C. Έχει βρεθεί ότι ο μαϊντανός, μειώνει την αρτηριακή πίεση αφού αυξάνει την διούρηση. Η ρίγανη περιέχει πλήθος αιθέριων ελαίων προεξαρχόντων των thymol και carvacrol, που έχει βρεθεί ότι εμποδίζουν τη δράση διαφόρων μικροοργανισμών προφυλάσσοντας τον οργανισμό από διάφορες ασθένειες.
Παράλληλα η ρίγανη εμφανίζει και ισχυρή αντιοξειδωτική δράση. Έχει βρεθεί ότι η ρίγανη έχει 12 φορές ισχυρότερη αντιοξειδωτική δράση από το πορτοκάλι, και αποτελεί πολύ καλή πηγή φυτικών ινών, σιδήρου και β-καροτίνης. Οι φυτικές ίνες μειώνουν τα επίπεδα χοληστερόλης και τριγλυκεριδίων στο αίμα Η ρίγανη βελτιώνει και υποβοηθά τη ρύθμιση του τυμπανισμού και τη

διέγερση έκκρισης χολής.  Έχει αποδειχθεί ότι μπορεί να καταπολεμήσει το βήχα, την αμυγδαλίτιδα, τη βρογχίτιδα και το άσθμα. Αποτελεί εξαιρετική πηγή : σιδήρου, καλίου, ασβεστίου, σιδήρου, ψευδαργύρου, μαγγανίου βιταμίνης C, νιασίνης, βιταμίνης Β6, φολικού οξέος, βιταμίνης Α, βιταμίνης Ε (α’τοκοφερόλης), β, γ και δ τοκοφερόλης, βιταμίνης Κ και β – καροτίνης φυτοστερολών.  Το μαύρο πιπέρι, που βρίσκουμε επίσης μέσα στο προϊόν αυτό, αποτελεἰ εξαιρετική πηγή σιδήρου (1 κουταλάκι δίνει περίπου το 5% της ημερησίας ποσότητας) και μαγγανίου (1 κουταλάκι δίνει περίπου το 8% της ημερησίας ποσότητας). Τέλος, το μπρόκολο που συνοδεύει το γεύμα, αποτελεί ένα λαχανικό με ιδιαίτερα αυξημένη ποσότητα σε βιταμίνη C, φολικό οξύ, βιταμίνη Α και Β1 αλλά και σε σίδηρο, ασβέστιο, κάλιο, μαγνήσιο κ.α.

H επιστημονική επιμέλεια γίνεται από την επιστημονική ομάδα διαιτολόγων MEDIΔΙΑΤΡΟΦΗ.