Υπηρεσίες στο σύστημα Franchise

Όλες οι υπηρεσίες μας στην υπηρεσία σας.

Στην πολυετή επιτυχημένη πορεία μας, στον τομέα του franchise,έχουμε δημιουργήσει νέα δεδομένα στον χώρο. Επενδύοντας με συνέπεια και σταθερότητα σε ανθρώπους, σε υλικοτεχνικές υποδομές αλλά και σε νέες ιδέες και καινοτομίες, κερδίζουμε ολοένα και περισσότερο την εκτίμηση των καταναλωτών που εμπιστεύονται για την ικανοποίηση των καθημερινών αναγκών τους ένα από τα πιο δυνατά σήματα στον χώρο.

Αυτή η πραγματικότητα, αλλά και ένα δοκιμασμένο πλέγμα συστηματικών και συντονισμένων υποστηρικτικών δράσεων αποτελούν τα καλύτερα εχέγγυα για την περαιτέρω ανάπτυξή μας, αλλά και για κάθε υποψήφιο δικαιοδόχο που θα επιλέξει να ενταχθεί στην εντυπωσιακή πορεία μας. Υποστηρικτικές δράσεις, που εκτός από πηγές ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων, αποτελούν και προνόμια σιγουριάς για την επένδυση κάθε νέου συνεργάτη.

Η εταιρία μας (ο Δικαιοπάροχος) δεν περιορίζεται στο να προσφέρει διάφορες υπηρεσίες μόνο πριν από την έναρξη λειτουργίας του Καταστήματος. Προσφέρει υπηρεσίες για την έναρξη λειτουργίας του Καταστήματος, αλλά και μετά την έναρξη λειτουργίας του και καθ΄ όλη την διάρκεια της συμβατικής σχέσης.
Αξιολόγηση και επιλογή σημείου

Η εταιρία, βασιζόμενη στην κρίση και στην εμπειρία των εξειδικευμένων στελεχών της, υποστηρίζει συμβουλευτικά τον δικαιοδόχο, κατά την διαδικασία αξιολόγησης και επιλογής του καταστήματός του. Για την αξιολόγηση της τοποθεσίας, που θα βρίσκεται το κατάστημα, λαμβάνονται υπόψη διαθέσιμα στοιχεία σχετικά με την πυκνότητα του πληθυσμού, τα διάφορα δημογραφικά στοιχεία, τη μορφή της κίνησης, τις στατιστικές της αγοράς, την ύπαρξη εμπορικών κέντρων, τον ανταγωνισμό, την ανάπτυξη των καταστημάτων, τους τύπους των καταστημάτων, το κόστος αγοράς ή μίσθωσης του κτιρίου και άλλους παράγοντες.

Αρχική εκπαίδευση

Η εταιρία παρέχει σε κάθε νέο δικαιοδόχο ένα πρόγραμμα εκπαίδευσης  60-90 ημερώνκαι στο προσωπικό τουτουλάχιστον 60 ημερών, στο οποίο καλύπτονται επιμέρους ανάγκες κάθε συνεργάτη και διάφορες πτυχές της λειτουργίας ενός καταστήματος «ΒΕΝΕΤΗ», περιλαμβανομένων των τομέων διαχείρισης, λειτουργίας, διοίκησης, λογιστικής, μάρκετινγκ, εξυπηρέτησης πελάτη, πωλήσεων, παρασκευής, προϊόντος, κανόνων υγιεινής, κλπ.

Η εταιρία αναλαμβάνει το κόστος των γενικών εξόδων της εκπαίδευσης, των υλικών και όλων των τεχνικών εκπαιδευτικών εργαλείων. Οι δαπάνες διαβίωσης και διατροφής του δικαιοδόχου και του προσωπικού, του όπως και κάθε άλλο έξοδο, βαρύνουν το Δικαιοδόχο. Οι υποψήφιοι δεν δικαιούνται αποζημίωσης κατά τη διάρκεια του προγράμματος εκπαίδευσης. Στο σημείο αυτό, πρέπει να τονιστεί ότι η διαδικασία της εκπαίδευσης για το σύστημα franchising της ΒΕΝΕΤΗΣ αποτελεί μια συνεχή διαδικασία, που διαρκεί όσο και η σχέση συνεργασίας.

Οδηγίες και προδιαγραφές διαμόρφωσης καταστήματος

Η εταιρία παρέχει στον δικαιοδόχο αναλυτικές και πλήρης οδηγίες και προδιαγραφές σχεδιασμού, διαμόρφωσης, χωροργάνωσης, σηματοδότησης, merchandising και μηχανολογικού, ηλεκτρικού και ηλεκτρονικού εξοπλισμού του καταστήματος. Οι δαπάνες της αρχιτεκτονικής μελέτης, της επίβλεψης, των εργασιών διαμόρφωσης, των υλικών διαμόρφωσης, κατασκευής, σηματοδότησης, ο εξοπλισμός και κάθε άλλο κόστος κατασκευής, διαμόρφωσης και εξοπλισμού βαρύνουν τον δικαιοδόχο.

Υποστήριξη οργάνωσης και λειτουργίας καταστήματος

Εξειδικευμένο προσωπικό επισκέπτεται τακτικά όλα τα καταστήματα του δικτύου με σκοπό την παροχή υποστήριξης, εντοπισμού και αντιμετώπισης προβλημάτων και δυσλειτουργιών. Στην συνέχεια του εντύπου υπάρχει αναλυτική περιγραφή της διαδικασίας υποστήριξης λειτουργίας.

Marketing
Σχεδιάζονται και υλοποιούνται τακτικά, πλήρη προγράμματα marketing και ενέργειες προώθησης και διαφήμισης, με σκοπό την αύξηση των πωλήσεων, την προώθηση, ενίσχυση και προβολή προς τα έξω των προϊόντων, των υπηρεσιών, της φήμης και της ανταγωνιστικότητας του Δικτύου. Παράλληλα, ο δικαιοδόχος υποστηρίζεται και καθοδηγείται σε θέματα διαφήμισης, προσέλκυσης πελατών και δημόσιων σχέσεων του καταστήματός του, σε τοπικό επίπεδο.

Κεντρικές προμήθειες

Οι δικαιοδόχοι επωφελούνται από το κεντρικό σύστημα εφοδιασμού και προμηθειών, που έχει αναπτύξει η εταιρία, μέσω του οποίου οι συνεργάτες μπορούν να προμηθευτούν γρήγορα και σε ανταγωνιστικές τιμές τα προϊόντα του δικαιοπαρόχου καθώς και των εγκεκριμένων τρίτων προμηθευτών του δικτύου. Δυνατότητα που επιτρέπει στον συνεργάτη να αφοσιωθεί απερίσπαστος στην παρακολούθηση και λειτουργία του καταστήματος του και την παροχή αναβαθμισμένων υπηρεσιών εξυπηρέτησης στους πελάτες του.

Λειτουργία καταστήματος και έλεγχος δικτύου

Κατά τη διάρκεια της Σύμβασης Δικαιόχρησης, ο δικαιοπάροχος στο πλαίσιο διασφάλισης της ποιότητας των προσφερόμενων στο καταναλωτικό κοινό προϊόντων και υπηρεσιών, καθώς και της ενιαίας και ομοιόμορφης λειτουργίας του συστήματος δικαιόχρησης:

Α) Γνωστοποιεί στον Δικαιοδόχο αρχές, προδιαγραφές και οδηγίες που αναφέρονται στην οικονομική, λογιστική και εμπορική οργάνωση του καταστήματος. Η επικοινωνία με τον Δικαιοδόχο πραγματοποιείται με επισκέψεις στελεχών, τυπωμένο ή ηλεκτρονικής μορφής υλικό και εγκυκλίους.
Β) συμβουλεύει και ενημερώνει περιοδικά το Δικαιοδόχο σχετικά με την λειτουργία του καταστήματος.

Γ) διαθέτει στον Δικαιοδόχο Εγχειρίδια Λειτουργιών, που έχουν προετοιμαστεί για χρήση από τους Δικαιοδόχους σε σχέση με τα καταστήματά τους. Τα εγχειρίδια αυτά περιλαμβάνουν πληροφορίες που σχετίζονται με τη λειτουργία του καταστήματος περιλαμβανομένων μεταξύ άλλων π.χ. Φόρμες λειτουργιών/διαδικασιών, περιγραφή λειτουργιών της επιχείρησης, διαχείρισης του ανθρώπινου δυναμικού, μεθόδων παραγγελιοληψίας των εμπορευμάτων, επιχειρηματικής και τιμολογιακής πολιτικής, άλλες διαχειριστικές και διαφημιστικές μεθόδους.

Δ) Παρέχει αποκλειστικά, σε τιμές βάσει τιμοκαταλόγου χονδρικής, υλικά συσκευασίας, περιτυλίγματος, τσάντες, υλικά marketing κλπ.

Ε) Γνωστοποιεί στον δικαιοδόχο προδιαγραφές και οδηγίες που αφορούν μηχανολογικό, ηλεκτρικό, ηλεκτρονικό, εξοπλισμό μηχανογράφησης κλπ.
Ο δικαιοδόχος λειτουργεί με δικές του δαπάνες και δική του ευθύνη το κατάστημά του, καθημερινά, χωρίς διακοπή τις Κυριακές και τις αργίες, από τις 05.00 π.μ. μέχρι τις 22.00 μ.μ. (των εργασιών προετοιμασίας του καταστήματος συμπεριλαμβανομένων) σύμφωνα με τις προδιαγραφές, που ορίζει ο δικαιοπάροχος. Διαφοροποίηση του ωραρίου ή των ημερών λειτουργίας του καταστήματος, λόγω ειδικών τοπικών συνθηκών, είναι δυνατή μόνο κατόπιν εγγράφου συναινέσεως του Δικαιοπαρόχου.Ο Δικαιοπάροχος με σκοπό, την εξακρίβωση της ενιαίας και ομοιόμορφης εφαρμογής από τα επί μέρους καταστήματα του δικτύου του συστήματος δικαιόχρησης, της πιστής εφαρμογής των αρχών, προδιαγραφών και οδηγιών του, αλλά και προς διασφάλιση της υψηλής ποιότητας και στάθμης των προσφερομένων από τα καταστήματα του δικτύου προϊόντων και υπηρεσιών, δικαιούται να προβαίνει, με εκπροσώπους και επιθεωρητές του, σε ελέγχους των καταστημάτων του δικτύου. Οι εν λόγω Επιθεωρητές συντάσσουν Δελτίο Επιθεωρήσεως, στο οποίο σημειώνουν τις παρατηρήσεις και διαπιστώσεις τους.

Ο Δικαιοδόχος υποβάλλει κάθε μήνα αναφορά στον Δικαιοπάροχο που περιλαμβάνει όγκο πωλήσεων, στατιστικά στοιχεία για τις συναλλαγές με τους πελάτες, στοιχεία και πληροφορίες του τοπικού ανταγωνισμού καθώς και άλλα στοιχεία που μπορούν να είναι χρήσιμα για τον Δικαιοπάροχο και το σύστημα.

Επίσης στο πλαίσιο των τηλεφωνικών επαφών και των τακτικών επισκέψεων των επιθεωρητών και εκπροσώπων του δικαιοπαρόχου στα καταστήματα του δικτύου, παρέχονται στους δικαιοδόχους βασικές υπηρεσίες όπως:

  • Υποστήριξη στις απαιτούμενες δημόσιες σχέσεις και στις ενέργειες προβολής και τοπικής διαφήμισης,
  • παρακολούθηση των εξελίξεων του κλάδου και ενημέρωση σχετικά με τον ανταγωνισμό,
  • πρόταση λύσεων και εντοπισμός προβλημάτων και δυσλειτουργιών,
  • υποστήριξη στην άσκηση της λειτουργίας της διαχείρισης του ανθρώπινου δυναμικού του καταστήματος,
  • εντοπισμός εκπαιδευτικών αναγκών, επί τόπου εκπαίδευση ή οργάνωση σχετικών σεμιναρίων, υποστήριξη στην εμπορική λειτουργία κλπ.