Franchise

Μάθε περισσότερα για έναν από τους πιο υγιείς κλάδους της ελληνικής οικονομίας

Ο κλάδος της αρτοποιίας  εντάσσεται στον ευρύτερο κλάδο των τροφίμων και ποτών, όπου στην Ελλάδα συνεχίζει να παρουσιάζει υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης και αποτελεί έναν από τους πιο υγιείς κλάδους της ελληνικής οικονομίας.

Οι προοπτικές που χαρακτηρίζουν την αγορά άρτου και λοιπών αρτοσκευασμάτων στην Ελλάδα, διαγράφονται θετικές, για τα επόμενα έτη. Μάλιστα, με βάση τις διεθνείς τάσεις, ο κλάδος αυτός, αν προχωρήσει γρήγορα στις αναγκαίες αναδιαρθρώσεις και προσαρμοστεί στα μεταβαλλόμενα πρότυπα, μπορεί να αποτελέσει στο μέλλον έναν από τους σημαντικότερους πόλους ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας. Οι παράγοντες που αναμένεται να επιδράσουν στην περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου, συνδέονται με την παραγωγή μεγάλης ποικιλίας προϊόντων υψηλών προδιαγραφών, την έμφαση στην ποιότητα, την φρεσκάδα και την υγιεινή του ψωμιού.

Ο κλάδος των τυποποιημένων αρτοπαρασκευασμάτων χαρακτηρίζεται από υψηλό βαθμό συγκέντρωσης, γεγονός το οποίο προκαλεί έντονο ανταγωνισμό μεταξύ των επιχειρήσεων. Το κύριο προϊόν των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στον κλάδο είναι το ψωμί. Οι τέσσερις βασικές κατηγορίες προϊόντων είναι: Ψωμί, Φρυγανιές, Παξιμάδια, Κρουασάν.

Σε γενικές γραμμές και ανάλογα με το προϊόν, πρόκειται για κλάδο με ανελαστική ζήτηση γεγονός που τον καθιστά, από επενδυτική άποψη, επενδυτικό καταφύγιο σε περιόδους κρίσεων. Πράγματι, σε περιόδους παγκόσμιας οικονομικής ύφεσης, ο κλάδος των τροφίμων ακολούθησε αμυντική στάση και κατέγραψε σαφώς μικρότερες απώλειες από τους υπόλοιπους οικονομικούς κλάδους.

Η ζήτηση αρτοπαρασκευασμάτων στην ελληνική αγορά καλύπτεται στο μεγαλύτερο βαθμό από εγχώρια παραγόμενα προϊόντα, κυρίως λόγω της μικρής διάρκειας συντήρησης των προϊόντων, που καθιστούν απαγορευτικές τις εισαγωγές.

Ο Έλληνας και το ψωμί. Γνωρίζοντας τον καταναλωτή.

Το ψωμί αποτελεί τη βασική τροφή του ανθρώπου εδώ και χιλιετίες. Η σημαντική θέση που κατέχει στη ζωή των ανθρώπων είναι αδιαμφισβήτητη.

Από τα βάθη της ιστορίας και της προϊστορίας έχουμε αποδείξεις για την καταλυτική παρουσία του στην ανθρώπινη διατροφική αλυσίδα. Σήμερα, η κατανάλωση ψωμιού και διαφόρων αρτοσκευασμάτων, από τους Έλληνες καταναλωτές, γίνεται σε καθημερινή βάση. Ιδιαίτερα το ψωμί καταναλώνεται καθημερινά και σε μια πληθώρα περιπτώσεων, συνοδεύοντας το φαγητό ή μέσω των διαφόρων σνακ και μικρογευμάτων καθ΄ όλη την διάρκεια της ημέρας. Οι ιδιότητες του ψωμιού είναι πολλαπλές και χαρακτηρίζεται από τους καταναλωτές ως νόστιμο, θρεπτικό, πρακτικό, φτηνό και ως τρόφιμο που μπορεί να συνδυαστεί με όλα τα φαγητά και να συμπληρώσει όλα τα γεύματα.

Διόλου ευκαταφρόνητες δεν είναι και οι συναισθηματικές λειτουργίες του ψωμιού, καθώς πολλοί Έλληνες καταναλωτές πιστεύουν πως ολοκληρώνει το καθημερινό τραπέζι, προσφέρει την αίσθηση της σιγουριάς ότι θα υπάρχει κάτι φαγώσιμο στο σπίτι καθ΄ όλη την διάρκεια της ημέρας και ότι τέλος αποτελεί μέρος της ελληνικής παράδοσης.

Ο φούρνος, ως σημείο πώλησης, υπάρχει σε κάθε γειτονιά και αποτελεί για τους Έλληνες μέρος της κουλτούρας τους, τόσο από συναισθηματικής πλευράς όσο και ως συνήθεια κατανάλωσης. Τα κριτήρια ικανοποίησης των Ελλήνων καταναλωτών που αφορούν τα σημεία πώλησης ψωμιού και αρτοσκευασμάτων είναι η γεύση, η φρεσκάδα, η ποιότητα, η διάθεση προϊόντων όλες τις ώρες, η ποικιλία, η καθαριότητα, η οργάνωση των χώρων παράθεσης, η δυνατότητα οπτικής πρόσβασης στους χώρους Παρασκευής.

Το ιδανικό σημείο πώλησης προϊόντων αρτοποιϊας για τους Έλληνες καταναλωτές είναι αυτό το κατάστημα, όπου καθημερινά μοσχοβολάει ψωμί! Είναι το κατάστημα, που ο χώρος και κυρίως τα προϊόντα του αποπνέουν μια αίσθηση παράδοσης , που είναι διάχυτη η αίσθηση της περιποίησης και που προσφέρει στον καταναλωτή μεγάλες δυνατότητες επιλογής.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *